Creeper

Kolla gärna runt så ni inte missar grejjer, det vill säga; kolla alla månaders poster! Har du frågor, synpunkter eller bara vill ge oss fett med cred så hör av dig till oss (BaddaBoom, Ambivalent & HuxFlux) på:
fiktivtkollektiv@gmail.com

English: This is the blog of the three swedish Street artists "Ambivalent", "Baddaboom" & "Huxflux". Text on English will have blue color (from 14/02/2007). Contact us on: fiktivtkollektiv@gmail.com

tisdag, december 12, 2006

Attention whore aka huxflux

Det händer att det dyker upp fragment av konst i hux lya.

Och var fan e han då?

Åt vilket håll sa du?

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

sen kan man ju lägga ut en post somäridentisk men en som kom för en månad sen.....

14 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

sen kan man ju vara sämmre än mig på att stava?

och ja det stämmer att posten är identisk, men detta är helt på hux initiativ, han tyckte att det vore orättvist om inte hans rum låg på samma månad som vårat.

(skit rädd för att torska alltså)

14 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kära Boom, klanka inte ned på andras stavning när du har X antal stavfel och särskrivningar och inte använder stor bokstav! Men ja, vi kommer byta lösenord och inte berätta nya lösenordet för Fluxen om han fortsätter...

14 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

fuck off and die.
Jag postade denna dærfør att den gammla låg såpass långt bak, typ lika långt som min innerfick.

Vem vill nu ligga med mig?

tips: http://www.nathue.dk/ungeren/2006/2006-12-16

17 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kom o tänka på en sak när jag såg den där "streetart Orange" bilden. Jag fick för mig att jag såg en kille med det trycket på en hoodie för ett tag sen, kan det varit så eller var det en önskedröm? Kan ni svara på det?

19 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

Troligtvis en dröm, vi har inte gjort några hoodies med orange trycket. Eventuellt är det någon som gjort det på eget initiativ, och då får man väll ta och komplimentera till en väldigt bra klädsmak!!

30 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

Skulle passat på att haffa honom och frågat =)

24 januari, 2007  
Blogger Shine said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

31 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Eftersom streetart orange loggan är en kopia av en annan logga(i stort sett) så är det kanske inte så konstigt om någon sett en tröja med ett nästan identiskt motiv.

31 januari, 2007  
Blogger Fiktivt Kollektiv said...

Loggan är gjord helt för scratch(fotad å redigerad), vi hämtade bara idén från "A clockwork orange".

31 januari, 2007  
Anonymous Anonym said...

haha, jag kommenterade fel bilder..

02 februari, 2007  
Blogger Fiktivt Kollektiv said...

Då är allt som vanligt då :)

02 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home