Creeper

Kolla gärna runt så ni inte missar grejjer, det vill säga; kolla alla månaders poster! Har du frågor, synpunkter eller bara vill ge oss fett med cred så hör av dig till oss (BaddaBoom, Ambivalent & HuxFlux) på:
fiktivtkollektiv@gmail.com

English: This is the blog of the three swedish Street artists "Ambivalent", "Baddaboom" & "Huxflux". Text on English will have blue color (from 14/02/2007). Contact us on: fiktivtkollektiv@gmail.com

söndag, december 10, 2006

Angående rum...


Vi har ju tidigare visat bilder från HuxFlux rum, så då tänkte jag (Ambivalent) och BaddaBoom att vi skulle göra detsamma. Det ärliga syftet? Att hålla sidan, i alla fall sporadiskt, vid liv. Så, här kommer en bild tagen hemifrån mig. Min "kumpan" kommer också lägga upp bild på sitt rum under de närmsta dagarna.

Ni kan ju rösta i det som blir den första "vem-av-medlemmarna-i-Fiktivt-Kollektiv-har-snyggast-rum-tävlingen" någonsin. Något som absolut inte är givande eller kommer leda till någonting och som nog definitivt inte kommer bli tradition heller, men tävlingar är ju alltid kul. Ni kan ju föreslå ett förstapris när ni ändå är igång också. Men erinra er att det blir alltför orättvist om ni röstar redan nu, utan att BaddaBoom fått spexa med sitt rum... och vad jag vill säga med det?
Tänker jag inte ens förklara...

Morsning!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11 december, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home